Anna Šulc, MenT, Dimitros Vlasakudis, Vladimír Skórka, Liliana Mikhnevich, Nikolas Pátek, Petr Houzar  : POST-COVIDOVÉ TRENDY NA YOUTUBE

Anna Šulc, MenT, Dimitros Vlasakudis, Vladimír Skórka, Liliana Mikhnevich, Nikolas Pátek, Petr Houzar : POST-COVIDOVÉ TRENDY NA YOUTUBE

16.7.2022 / 14:15 - 15:15
Gamechangers stage

V rámci interaktivní panelové diskuze si společně s klíčovými YouTube tvůrci ukážeme, kam se během pandemie vyvinul ekosystém YouTube, jak se změnilo mediální chování diváků a jaké jsou aktuální trendy konzumace digitálního obsahu. S hosty pohovoříme také o ekonomice online tvorby, tématu influencerů a možném směřování celého odvětví.

Anna Šulc je youtuberka, herečka a influencerka s téměř 900 000 fanoušky na Instagramu. Čtyřikrát po sobě vyhrála Czech Social Awards. V roce 2013 hrála ve dvou dílech seriálu Gympl s (r)učením omezeným a v roce 2021 ve filmu Gump – pes, který naučil lidi žít. V září 2019 začala společně s Jakubem Gulabem vydávat podcast Proud. Loni v téže sestavě vytvořili kampaň bojující proti dezinformacím kolem očkování proti Covidu-19. V roce 2021 ji časopis Forbes umístil na osmé místo v žebříčku 10 nejlépe placených youtuberů Česka.

 

Za přezdívkou MenT se skrývá český youtuber a influencer Jan Macák, který se věnuje převážně natáčení her. Své první video na YouTube publikoval ve dvanácti. Velký úspěch sice nemělo, ale postupně se k němu přidávali kamarádi a další hráči a po úspěchu s GTA začal Honza natáčet také Minecraft. Dnes publikuje také různé vtipné reakce na memy z Redditu nebo videa z TikToku. Jeho druhým kanálem je MENTSGARAGE, který se soustředí především na automobilový obsah a zahraniční výlety, třetím a nejnovějším kanálem je MenT3. V roce 2019 nazpíval spolu s Tomášem Šedivým (MrTomcatCZ) píseň 128, která se stala základem mnoha memů. Loni jej časopis Forbes umístil na třetí místo v žebříčku 10 nejlépe placených youtuberů Česka, letos se Honza dostal do žebříčku Forbes 30 pod 30.

Petr Houzar je manažer ve společnosti Google. Vede tým, který strategicky zastřešuje platformu YouTube v Česku a na Slovensku. V rámci ekosystému YouTube spolupracuje s největšími inzerenty, s řadou hudebníků a tvůrců obsahu, a také rozvíjí spolupráci s klíčovými obsahovými partnery, mezi něž patří například Národní divadlo, Český filmový archiv, Pražské jaro nebo tradiční mediální domy a televize.