Mám zájem o nákup vstupenek na fakturu na firmu, FKSP nebo pomocí firemních benefitů
- Ano, tyto faktury vystavujeme. Rezervaci skrze webové stránky dělat nemusíte, stačí emailem. Zašlete nám potřebné údaje společnosti (fakturační), včetně IČ a popřípadě DIČ na email: objednavky@colours.cz, včetně toho, co je nutné do faktury uvést – např. jméno, osobní číslo, zaměstnavatel apod. Naše fakturační údaje najdete zde - viz bod č. 1.
Doprava
- Vstupenky jsou v tomto případě pouze v tištěné podobě.
- Ty zasíláme poštou (poštovné je 59 Kč). Prosíme o zaslání kontaktních údajů – telefonní číslo, email a doručovací adresu. V případě, že do místa pracoviště, potřebujeme kontaktní osobu, která zásilku přebere – prosíme o její telefon, email a jméno. Faktura na poštovné se vystavuje zvlášť k úhradě vámi osobně, většinou ji např. benefitní společnosti neproplácejí.
- Poštovné nad 5 500 Kč se neplatí.
- Vstupenku si také můžete vyzvednout osobně v Ostravě. Jakmile budou vstupenky uhrazeny, zašleme informace pro vyzvednutí emailem.
Nepovedla se mi platba přes internet. Mohu platbu zaslat převodem na účet, který máte uvedený na webových stránkách a jako variabilní symbol platby uvést číslo rezervace?
- Ano, tento způsob je možný. Veškeré údaje naleznete ve výpise objednávky.
Mohu vrátit, nebo vyměnit zakoupené vstupenky?
- Zakoupené vstupné se nevrací, ani nevyměňují. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě, jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na Akci, k němuž vstupenka opravňuje), je poskytováno v určeném termínu nebo době. Více obchodní podmínky bod 4.1.4.
Jak mohu stornovat neuhrazenou objednávku?
Jak mohu získat slevu pro studenty, seniory, atd.?
- Informace o probíhajících slevách jsou včas zveřejněny na webových stránkách.
Mohu změnit svou adresu pro doručení po objednání svých lístků?
Co je to e-ticket?
- E-ticket = elektronická vstupenka, plnohodnotná vstupenka, kterou si vytisknete doma nebo si ji stáhnete do mobilního zařízení. Po předložení e-ticketu na bráně festivalu vám bude na základě načtení čárového kódu nasazen náramek s čipem.
- E-ticket slouží jako daňový doklad, nelze tedy na něj vystavit fakturu, dokládáte do účetnictví jeho kopii.
- Při zadávání jména vyplňujete jméno účastníka festivalu.
Neobdržel/a jsem své e-tickety, co mám dělat?
- Přibližně do hodiny od obdržení platby jsou e-tickety zaslány automaticky na vámi zadanou emailovou adresu. Prosím, ujistěte se, že jste zkontrolovali vaši složku spamu či složku hromadné pošty. Pokud e-tickety stále nemůžete najít, kontaktujte nás na emailové adrese objednavky@colours.cz.
Koupil/a jsem si vstupenky elektronicky, ale chtěl/a bych je tištěné.
- Bohužel výměna elektronických vstupenek za tištěné není možná.
Lze změnit jméno na e-ticketu?
- Jméno držitele vstupenky lze posléze změnit. Změna probíhá u nás v databázi, fyzicky zůstává původní e-ticket. Novému majiteli tedy předáte původní e-ticket a potvrzení o změně, které je nutné mít s sebou u brány, až bude dotyčný vcházet.
- Postupy změny jména na elektronické vstupence. Prosím, napište na email: informace@colours.cz
- Kolegové vám změnu jmen potvrdí emailem.
Přijímáte poukázky Sodexo?
- Platba poukázkami není možná. Přijímáme platbu v hotovosti, platební kartou či převodním příkazem.