Nejčastější dotazy

Mám zájem o nákup vstupenek na fakturu na firmu, FKSP nebo pomocí firemních benefitů

  • Ano, tyto faktury vystavujeme. Rezervaci skrze webové stránky dělat nemusíte, stačí emailem. Zašlete nám potřebné údaje společnosti (fakturační), včetně IČ a popřípadě DIČ na email: objednavky@colours.cz, včetně toho, co je nutné do faktury uvést – např. jméno, osobní číslo, zaměstnavatel apod. Naše fakturační údaje najdete zde - viz bod č. 1.

Doprava

  • Vstupenky jsou v tomto případě pouze v tištěné podobě. 
  • Ty zasíláme poštou (poštovné je 59 Kč). Prosíme o zaslání kontaktních údajů – telefonní číslo, email a doručovací adresu. V případě, že do místa pracoviště, potřebujeme kontaktní osobu, která zásilku přebere – prosíme o její telefon, email a jméno. Faktura na poštovné se vystavuje zvlášť k úhradě vámi osobně, většinou ji např. benefitní společnosti neproplácejí. 
  • Poštovné nad 7 000 Kč se neplatí. 
  • Vstupenku si také můžete vyzvednout osobně v Ostravě. Jakmile budou vstupenky uhrazeny, zašleme informace pro vyzvednutí emailem.

Nepovedla se mi platba přes internet. Mohu platbu zaslat převodem na účet, který máte uvedený na webových stránkách a jako variabilní symbol platby uvést číslo rezervace?

  • Ano, tento způsob je možný. Veškeré údaje naleznete ve výpise objednávky.

Mohu vrátit, nebo vyměnit zakoupené vstupenky?

  • Zakoupené vstupné se nevrací, ani nevyměňují. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě, jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na Akci, k němuž vstupenka opravňuje), je poskytováno v určeném termínu nebo době. Více obchodní podmínky bod 4.1.4.

Jak mohu stornovat neuhrazenou objednávku?

Jak mohu získat slevu pro studenty, seniory, atd.?

  • Informace o probíhajících slevách jsou včas zveřejněny na webových stránkách.

Mohu změnit svou adresu pro doručení po objednání svých lístků?

Co je to e-ticket?

  • E-ticket = elektronická vstupenka, plnohodnotná vstupenka, kterou si vytisknete doma nebo si ji stáhnete do mobilního zařízení. Po předložení e-ticketu na bráně festivalu vám bude na základě načtení čárového kódu nasazen náramek s čipem.
  • E-ticket slouží jako daňový doklad, nelze tedy na něj vystavit fakturu, dokládáte do účetnictví jeho kopii. 
  • Při zadávání jména vyplňujete jméno účastníka festivalu. 

Neobdržel/a jsem své e-tickety, co mám dělat?

  • Přibližně do hodiny od obdržení platby jsou e-tickety zaslány automaticky na vámi zadanou emailovou adresu. Prosím, ujistěte se, že jste zkontrolovali vaši složku spamu či složku hromadné pošty. Pokud e-tickety stále nemůžete najít, kontaktujte nás na emailové adrese objednavky@colours.cz.

Koupil/a jsem si vstupenky elektronicky, ale chtěl/a bych je tištěné.

  • Bohužel výměna elektronických vstupenek za tištěné není možná.

Lze změnit jméno na e-ticketu?

  • Jméno držitele vstupenky lze posléze změnit. Změna probíhá u nás v databázi, fyzicky zůstává původní e-ticket. Novému majiteli tedy předáte původní e-ticket a potvrzení o změně, které je nutné mít s sebou u brány, až bude dotyčný vcházet.
  • Postupy změny jména na elektronické vstupence. Prosím, napište na email: informace@colours.cz
    • číslo objednávky

    • referenční číslo e-ticketu

    • původní jméno

    • nové jméno

  • Kolegové vám změnu jmen potvrdí emailem. 

Přijímáte poukázky Sodexo?

  • Platba poukázkami není možná. Přijímáme platbu v hotovosti, platební kartou či převodním příkazem.