FAQ

Mám zájem o nákup vstupenek na fakturu na firmu, FKSP nebo pomocí firemních benefitů

Ano, tyto faktury vystavujeme. Rezervaci skrze webové stránky dělat nemusíte, stačí emailem.
Zašlete nám potřebné údaje společnosti (fakturační), včetně IČ a popřípadě DIČ na email: objednavky@colours.cz, včetně toho, co je nutné do faktury uvést – např. jméno, osobní číslo, zaměstnavatel….
Naše fakturační údaje (https://www.colours.cz/prakticke/obchodni-podminky   viz bod. 1.)
DOPRAVA 
Vstupenky jsou v tomto případě pouze v tištěné podobě.
Ty zasíláme poštou (poštovné je 55 Kč): Prosíme o zaslání kontaktních údajů – telefonní číslo, email a doručovací adresu. V případě, že do místa pracoviště, potřebujeme kontaktní osobu, která zásilku přebere – prosíme o její telefon, email a jméno. Faktura na poštovné se vystavuje zvlášť k úhradě vámi osobně, většinou ji např. benefitní společnosti neproplácejí. 
Poštovné nad 7 000 Kč se neplatí. 
Vstupenku si také můžete vyzvednout osobně v Ostravě. Jakmile budou vstupenky uhrazeny, zašleme informace pro vyzvednutí emailem.

Nepovedla se mi platba přes internet. Mohu platbu zaslat převodem na účet, který máte uvedený na webových stránkách a jako variabilní symbol platby uvést číslo rezervace?

Ano, tento způsob je možný. Veškeré údaje naleznete ve výpise objednávky.

Mohu vrátit, nebo vyměnit zakoupené vstupenky?

Zakoupené vstupné se nevrací, ani nevyměňuje. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě, jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na Akci, k němuž vstupenka opravňuje), je poskytováno v určeném termínu nebo době. Více obchodní podmínky bod 4.1.4.

Jak mohu stronovat neuhrazenou objednávku?

Kontaktujte nás na emailové adrese objednavky@colours.cz.

Jak mohu získat slevu pro studenty, seniory, atd.?

Informace o probíhajících slevách jsou včas zveřejněny na webových stránkách.

Mohu změnit svou adresu pro doručení po objednání svých lístků?

Ano, je potřeba nás nejlépe ihned kontaktovat na emailové adrese objednavky@colours.cz.

Co je to e-ticket?

E-ticket = elektronická vstupenka, plnohodnotná vstupenka, kterou si vytisknete doma nebo si ji stáhnete do mobilního zařízení. Po předložení e-ticketu na bráně festivalu vám bude na základě načtení čárového kódu nasazen náramek s čipem.

E-ticket slouží jako daňový doklad, nelze tedy na něj vystavit fakturu, dokládáte do účetnictví jeho kopii. 

Při zadávání jména vyplňujete jméno účastníka festivalu. 

Neobdržel/a jsem své e-tickety, co mám dělat?

Přibližně do hodiny od obdržení platby jsou e-tickety zaslány automaticky na vámi zadanou emailovou adresu. Prosím, ujistěte se, že jste zkontrolovali vaši složku spamu či složku hromadné pošty. Pokud e-tickety stále nemůžete najít, kontaktujte nás na emailové adrese objednavky@colours.cz

Koupil/a jsem si vstupenky elektronicky, ale chtěl/a bych je tištěné.

Bohužel výměna elektronických vstupenek za tištěné není možná.

Lze změnit jméno na e-ticketu?

Jméno držitele vstupenky lze posléze změnit. Změna probíhá u nás v databázi, fyzicky zůstává původní e-ticket. Novému majiteli tedy předáte původní e-ticket a potvrzení o změně, které je nutné mít s sebou u brány, až bude dotyčný vcházet.
Zde je postup:
změna jména na elektronické vstupence. Prosím, napište na email: informace@colours.cz

  • číslo objednávky
  • referenční číslo e-ticketu
  • původní jméno
  • nové jméno

 Kolegové vám změnu jmen potvrdí emailem. 

Přijímáte poukázky Sodexo?

Platba poukázkami není možná. Přijímáme platbu v hotovosti, platební kartou či převodním příkazem.